Kom werken bij Biemond & Hoekman!
Biemond & Hoekman is een snelgroeiend bemiddelingsbureau in de gehandicaptenzorg. Wij hebben een team van gemotiveerde zorgprofessionals die dagelijks met veel passie en enthousiasme met cliënten werken bij de diverse zorginstellingen.
We staan in de gehandicaptensector bekend om het kwaliteitsniveau van onze zorgprofessionals. In verband met de groei van ons bureau hebben we extra hulp nodig! Per direct zoeken wij een Planner.
Als Planner maak je deel uit van het planningsteam en ben je onder meer verantwoordelijk voor het plannen van de diensten van de zorgprofessionals. Je bent het aanspreekpunt voor de klanten en de zorgprofessionals. Je wordt meegenomen in het rooster van de bereikbaarheid van onze spoedlijn.
De werkzaamheden vinden plaats op ons kantoor in Nunspeet.
Wat bieden wij:
- Een prettige werksfeer met gemotiveerde collega’s
- Een functie waar eigen inbreng gewaardeerd wordt
- Marktconform salaris
- 25 vakantiedagen (op basis van 36 uur) en een goede pensioenopbouw
- Telefoon en laptop
Wat breng jij:
- Afgeronde MBO-opleiding
- Minimaal 3 jaar ervaring in soortgelijke functie
- Affiniteit en/of ervaring in de gehandicaptenzorg is een pré
- Je kunt zelfstandig werken en het overzicht bewaren
- Je bent communicatief sterk en spreekt goed Nederlands
Meer informatie
Voor meer informatie over de functie kan contact worden opgenomen met Anke Scheenstra, Operational manager bij Biemond & Hoekman. Dit kan middels telefoon 06-57439913 of per mail anke@biemondhoekman.nl.
Solliciteren?
Indien je belangstelling hebt voor de vacature, dan verzoeken wij je jouw motivatiebrief en CV te mailen vóór 1 september 2023 naar anke@biemondhoekman.nl.